Confidence (sebevědomí); krok no.3

12. srpna 2011 v 22:09 | Lus |  Sebevědomí<3
Když jsem se o sebe začala starat pravidelně a tak jak si zasloužím, přišel čas na další část a další zápis do jahůdkového sešitu.


Stoupla jsem si před zrcadlo a do jahůdkového sešitu si zapsala vše, co musím/chci na sobě změnit, resp. na své postavě.

(př.: tlustá stehna, větší břicho, široké boky, nezpevněné ruce, prsa......)

Tudíž mým novým úkolem se stalo:
1. 3x týdně navštívím fitko.
2. Každý večer budu 15 minut posilovat problematické partie (každý večer proto, aby byl efekt rychlejší a tím stoupala motivace).
3. Nezahodím možnost jakéhokoli pohybu (zajet na kole do města, jít si zahrát voleybal, poránu si zabruslit, nebo si jít večer s přítelem zaběhat).

Zároveň jak všichni víme, tak samotný pohyb nic nezpraví. Důležité je i lehce pohnout s jídelníčkem. To ovšem je složitá záležitost, kterou si každý musí promyslet sám. Obecně ale platí, že když budete více sportovat, mělibyste zvětšit příjem bílkovin.

Dalším krokem je:
1. Vyhnout se limonádám.
2. Zmenčit porce.
3. postupně zapojit jednu a později i druhou svačinu.
3. Vyhnout se smaženému.
4. Hutné omáčky ponechat horníkům v dole.
5. Vzdát se bílé mouky (rohlíky, housky, knedlíky...)
.
.
.
.
Tyto body je dobré přidávat postupně, třeba každý den jede aby to nebyl pro organismus takový šok, a hlavně abychom to my vydrželi Mrkající.

Tak a další zápis je za mnou. Mám již nemálo úspěchú. Jsem oproti vám trochu napřed a mám již dole první 2 kila, ale to nevadí, i tak se ke mě přidejte a společně budeme bojovat za lepší sebevědomí!!!! Mě osobně nemálo pomáhá tento servr: http://www.prokrasnetelo.cz/magazin/
Tak hodně úspěchú i Vám!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 love-nessa-hudgens-org love-nessa-hudgens-org | Web | 12. srpna 2011 v 22:14 | Reagovat

Ahoj,máš super dessign,navštívila by si prosím môj blog?ďakujem

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama